طراحی لوگو تبریز
شرکت کارن مدیا ارائه دهنده انواع خدمات گرافیکی از جمله طراحی لوگو ، طراحی لوگو شیراز ، طراحی لوگو تبریز ساخت لوگو موشن ، ساخت انواع هدرهای گرافیکی ، طراحی ست اداری(از جمله کارت ویزیت ، سربرگ ، پاکت نامه ، پاکت ملخی ، طراحی لیبل و بسته بندی محصول و غیره
با بیش از 11 سال تجربه و ارائه بیش از 470 لوگو داخلی و بین المللی
- طراحی لوگو
- رایگان
- اختصاصی
برای سفارش و یا مشاوره طراحی لوگو ، طراحی سایت و طراحی گرافیکی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید
09364939947 ، 09035063343
لوگو چیست
لوگو همان نشان تجاری می باشد که با هدف به دست آوردن اعتبار بین رقبا و تفاوت در نشان دادن نوع خدمات و بیزینس می باشد. به زبان ساده بخواهیم لوگو را معرفی کنیم، لوگو برای معرفی هویت کسب و کار به کار میرود.اصولاً لوگو به منظور وسیله ای برای معرفی کردن نوع خدمات و محصولات یا این دیدگاه یک بیزینس به کار می رود. در دنیای کسب و کار ممکن است که افراد در زندگی روزمره خود با انواع مختلف لوگو در هر جایی روبرو شود اما اصولاً لوگوهایی در ذهن ماندگار هستند که قدرتمند و با جذابیت بصری طراحی شده باشد و در یک کلام جذابیت را برای مخاطب خود ایجاد کرده باشند.لوگو می تواند به عنوان مهمترین ابزار ارتباطی بین بیزینس ها و بازار هدف شناخته شود، همین موضوع باعث میشود تاثیر بسزایی در جذب بازار هدف هر شرکتی داشته باشد.
انواع لوگو
طراحی لوگو مثل هنر دارای سبک های مختلفی است. این سبک ها هرکدام یک سری ویژگی هایی دارند که مشتریان نسبت به کار و سبک سلیقه شان یک کدام از این سبک ها را انتخاب می کنند. برای آشنایی با این سبک ها با ما همراه باشید.
لوگو نوشتاری(تایپوگرافی)
تایپوگرافی را می توان به یکی از حرفه ای ترین سبک های طراحی لوگو شناخت. در حقیقت لوگو تایپ همان نام تجاری شرکت است که با توجه به خلاقیت طراح به صورت تایپوگرافی طراحی میشود، طراح حرفه ای لوگو تاثیر بسزایی در خلق یک لوگوتایپ دارد چرا که هنر نمایش و تبدیل حروف و نام برند به تصویر نیاز به ذهن خلاقی دارد، آنچه که در یک لوگوتایپ اهمیت زیادی دارد خلق یک تصویر از نام برند می باشد که بتواند ارتباط تنگاتنگی با معنای آن داشته باشد.
لوگو تصویر
لوگو تصویر همانطور که از نامش پیداست تصویری است که تبدیل به یک لوگو شده است با این حال این تصویر ممکن است تصویر یک شخصیت باشد یا نماد یا هر چیز دیگر، اصولا کارفرمایان تمایل بر این دارند که در طراحی این سبک از لوگو اشاره مستقیم یا غیر مستقیم به محصولات یا خدمات شان داشته باشیم.نکته ای که باید در این مقاله بیان کرد این می باشد که در لوگو تصویر حرفه ای ترین کار ساده ترین کار می باشد، لوگو های بسیاری در سراسر جهان و برندهای معروف می بینید که لوگو تصویر بسیار ساده ای دارند.
لوگو ترکیبی
لوگو ترکیبی را میتوان تلفیقی از متن و تصویر دانست. نکته قابل ذکر در لوگو ترکیبی این میباشد که تصویر و متن هم می توانند با هم درگیر شوند و هم می توانند از هم جدا باشد، اما باید به گونهای با هم درگیر شده باشند که جدا کردن یکی از آنها (متن یا تصویر) غیر ممکن باشد.لوگو ترکیبی می تواند نمایش خلاقانه ای از نام برند و تصویر گویای صنف باشد و می توان برای هرکسب و کاری طراحی کرد . لوگو ترکیب باید به گونه ای طراحی شود که از فاصله دور و یا در اندازه های کوچک کاملا گویا و جزئیات آن قابل تشخیص باشد. این سبک از طراحی لوگو هم در بازار طراحی لوگو تبریز طرفداران خودش را دارد.
لوگو نمادین(مونوگرام)
مونوگرام به طور خلاصه لوگویی میباشد از حرف اول نام برند یا هر اسمی برای طراحی استفاده شده باشد.مونوگرام یکی از معروف ترین و قدیمی ترین سبک های طراحی لوگو می باشد که در بازار طراحی لوگو تبریز هم جایگاه ویژه ای دارد. اصولاً مونوگرام در طراحی لوگو جایگاه بالایی برخوردار است.چرا که دست طراح برای خلق یک لوگو حرفه ای و جذاب باز است و ایده های جالبی می شود روی مونوگرام اجرا کرد، مونوگرام به دلیل خلاصه بودن در یک حرف کوتاه است و می تواند خیلی سریع در ناخودآگاه ذهن بازار هدف و مشتریان ماندگار شود.بیزینس هایی که نام آن ها تشکیل شده از چند کلمه طولانی بهترین پیشنهاد با آنها مونوگرام میباشد.باتجربهای که ما در بازار طراحی لوگو تبریز به دست آورده ایم اصولاً برخی از برند های بزرگ در تبریز از مونوگرام استفاده می کنند.
ساخت لوگو در شأن کسب و کار شما
لوگو با توجه به کاربرد بسیاری که در مشاغل دارد می تواند مهمترین بخش از هر بیزینس باشد چرا که در موارد بسیاری کاربرد دارد مواردی از جمله تابلو، کارت ویزیت، ست اداری، کاتالوگ، تبلیغات محیطی، تبلیغات مجازی، وب سایت، اپلیکیشن و مهمتر از همه اینها اولین دیدی که هر شخص از هر بیزینس در ناخودآگاه ذهن خود دارد لوگوی آن بیزینس می باشد.
به طور خلاصه در یک کلام بخواهیم اهمیت لوگو را معرفی کنیم لوگو در واقع هویت یک بیزینس می باشد که در هر موردی هویت بیانگر شخصیت، هدف و جایگاه هر بیزینس می باشد.به همین دلایل بالا کافیست تا هر شرکت یا بیزینسی برای ساخت هویت کسب و کار خود اقدامات لازم را انجام دهد و به همین دلیل هر طراح یا شرکت طراحی لوگو تمام سعی و تلاش خود را در راستای خلق یک لوگو در شأن انجام می دهد.
تاثیر انتخاب نام برند
این مورد از جمله موارد می باشد که مالک هر کسب و کاری قبل از استاد کار خود باید با دقت و تحقیقات بسیاری به آن بپردازد، تا بتواند بهترین نام در شان بیزینس خود انتخاب کند.اصولاً جهت انتخاب نام برند خود نیاز به آگاهی و تحقیقات زیادی می باشید، نام هرچه منحصر به فرد تر باشد و نمونه داخلی در صنف خود و یا حتی در تمامی صنوف نداشته باشد، می تواند راه ساده تری را برای پیشرفت خود انتخاب کند و به راحتی در ذهن جامع هدف خود ماندگار شود.
نکاتی که در انتخاب نام برند باید در نظر داشته باشد را با هم مشاهده می کنیم:
- نام برند خود را حتماً کوتاه انتخاب کنید نام برند شما باید به سادگی بر زبان بنشیند جامعه هدف نباید با گفتن نام برند شما تپق بزند.
- دامنه نام انتخابی خود را حتماً بررسی کنید.
- در دنیای امروز داشتن وب سایت برای هر بیزینسی از الزامات می باشد، بسیار دیده شده کسب و کار بعد از انتخاب نام برند خود و استارت کار خود نیاز به طراحی وبسایت داشته اما دامنه آن نام در دسترس نبوده بنابراین مجبور بودند به جای دامنه و پسوند آی آر یا دات کام از پسوندهای دیگر مانند دات نت، دات بیز یا دات اینفو استفاده کنند بنابراین پیشنهاد می شود اگر نام دامنه شما آزاد نیست نام دیگری را برای برند خود انتخاب کنید.
- نام برند خود را محدود نکنید خیلی مواقع احتمال دارد که کسب و کار شما روی محصول یا خدمات خاصی هدفگذاری شده باشد اما این به این معنا نیست که شما باید حتماً نام برند خود را به محصول یا خدمات خاصی محدود کنید.مثلاً کسب و کار شما فروش شلوار جین می باشد و شما نام برند تان را جین شاپ بگذارید این دقیقاً بدترین ایده در انتخاب نام می باشد.
- نام برند را بررسی کنید.اگر شما قصد دارید از وب سایت کسب درآمد کنید پس قبل از انتخاب نهایی نام برند خود حتماً نام انتخابی را در سئو بررسی کنید و مطمئن شوید که آن نام سوی سختی ندارد.
- در آخر مطمئن شوید که نام انتخابی را دوست دارید نام کسب و کار شما نامی است که شما بارها در روز با آن مواجه خواهید شد و در مورد آن فکر می کنید پس اگر نام انتخابی را دوست ندارید بگذرید به دیگری رجوع کنید.
لوگو و سلیقه
در واقع لوگو رابطه مستقیمی با سلیقه مالک کسب و کار دارد به همین دلیل طراحان لوگو نمیتوانند سلیقه خود را به کارفرمایان تحمیل کنند، مثلا کارفرما تمایل به سبک مونوگرام دارد اما طراح لوگو میخواهد سلیقه خود که لوگو تصویر است را به کارفرما تحمیل کند. البته اشتباه برداشت نشود که طراح با توجه به تجربه ای که دارد جهت بدست آوردن نشان تجاری حرفهایتر باید حتما پیشنهاد لازم را به کارفرما دهد بلکه نباید نظر خود را تحمیل کنند.اگر کارفرما سبک لوگویی که مورد پسندش میباشد با سبک لوگوی نهایی متفاوت باشد در نهایت آن لوگو را دوست نخواهد داشت،همین موضوع میتواند به تغییر لوگو خاتمه شود و در بهترین حالت ممکن ارتباط با لوگو برقرار نخواهد کرد که همین باعث تضعیف کسب و کار خواهد شد.
چرا طراحی لوگو را باید بر عهده طراح حرفه ای گذاشت
طراحی لوگو تبریز باید بر عهده فردی با نمونه کار حرفهای و خلاق بگذارید چراکه برای یک لوگو قوی باید خلاقیت به کار برد و همین خلاقیت است که به لوگو هویت و جذابیت می دهد.طراح حرفه ای لوگو بدون شناخت کافی از زوایا و جزئیات کار و بررسی رقبا نمی تواند کار را جلو ببرد بلکه قبل از استارت ایده گرایی تمام توان خود را به کار می گیرد تا با بررسی و پژوهش در مورد کسب و کار از جزئیات آن بیزینس اطلاعات کافی را به دست بیاورد تا بتواند بهترین خلاقیت و الگو را ایده گرایی به کار گیرد.
قبل از استارت طراحی لوگو در شهر تبریز برای مشاغل مختلف باید توجه داشت که نوع فعالیت بازار هدف و اهداف آن بیزینس چیست. تبریز شهری پرجمعیت است که دارای بازاری بزرگ می باشد. برگ برنده شما در این بازار داشتن وجح تمایز می باشد.برای بدست آوردن تمامی این موارد هر طراح باید قبل از استارت کار مشاور لازم جهت شناخت بهتر برند و دریافت اطلاعات بیشتر انجام دهد.
کارن مدیا با بیش از ۴۷۰ نمونه کار حرفه ای چه داخلی و چه بین المللی سهم بزرگی از بازار طراحی لوگو را به خود اختصاص داده و همین دلیل بر علت است که ما از تمام مشتریان گرامی که ما را انتخاب کردند نهایت سپاسگزاری را داشته باشیم.